Liity jäseneksi

Israelin Ystävyysseuran jäsenenä olet mukana kanssamme tukemassa Israelin kansaa ja valtiota. Israelin Ystävyysseuran kaikki toimijat toimivat täysin vapaaehtoispohjalta. Meille on kunnia-asia, että kaikki lahjoittamasi varat menevät lyhentämättöminä osoittamiisi kohteisiin. Jäsenmaksuilla katetaan kaikki muut kulut, kuten tilaisuuksien järjestämisestä aiheutuvat kustannukset sekä postituskustannukset.

Liittymällä jäseneksi saat noin viisi kertaa vuodessa ilmestyvän jäsentiedotteen suoraan kotiisi. Jäsentiedote sisältää ajankohtaisimmat uutiset Israelista, tiedon tulevista tilaisuuksista, asiaa avustamistamme kohteista sekä paljon muuta tietoa juutalaisesta kansasta sekä kulttuurista. Jäsenmaksu on tällä hetkellä 25€ vuodessa sekä perhejäsenmaksu seuraavilta perheenjäseniltä 5€ vuodessa.

Voit liittyä jäseneksi tästä